Gemeentehuis Gullegem: receptiezaal

Details

Capaciteit (aantal personen)
20 tot 50 personen
Oppervlakte (in m²)
94 m²
Drankfaciliteiten
Geen drankfaciliteiten
Faciliteiten
Stoelen
Tafels
Beschikbare stoelen
80
Beschikbare tafels
17

Huren

Dienst verhuur

Opgelet: tijdens corona is de maximumcapaciteit van deze zaal 9 personen.

Beschikbaarheid

Reserveren

Tarief en reservatie

  • De receptiezaal wordt verhuurd per dagdeel (= periodes van 5 uur, tussen 8 en 13 uur, tussen 13 en 18 uur en tussen 18 en 23 uur). Het klaarzetten en ontruimen van het lokaal moet binnen deze aangegeven uren gebeuren.

Wevelgemse organisatoren

€ 10/dagdeel

Commerciële of niet-Wevelgemse organisatoren

€ 40/dagdeel

Repetities van Wevelgemse amateurkunsten-verenigingen en vormingsreeksen door centra voor volwassenenonderwijs en sociale promotie

 € 5/dagdeel voor Wevelgemse organisatoren

€ 20/dagdeel voor commerciële of niet-Wevelgemse organisatoren

 

  • Annulatiekost: minder dan 14 dagen vooraf of niet verwittigd = 100% huurprijs. 14 dagen of meer vooraf = 50% huurprijs. Minimumbedrag van elke annulatie is 10 euro. 
  • Reserveren kan via het L-formulier.
  • Sleutel voor de inkomdeur is een digitale badge. Die kan je na afspraak halen in OC de Cerf. 

Comfort en mobiliteit

  • Het lokaal bevindt zich op het gelijkvloers.
  • Er is sanitair op het gelijkvloers.

Regels en vergunningen

  • Als je muziek wilt spelen, doe je als organisator zelf de aanvraag en administratie voor Sabam en Billijke Vergoeding.

Eten en drinken

  • Alle drank en eten zelf te voorzien.
  • Er is geen infrastructuur voor drank en eten aanwezig.

Lokaal verlaten

  • Tafels en stoelen afkuisen en terugzetten in oorspronkelijke schikking. 
  • Vloer vegen.
  • Alle lichten uit. 
  • Eigen prijslijsten, affiches en etiketten wegnemen.
  • De inkomdeur sluiten. 
  • Tot slot: bezorg jouw sleutel terug in de brievenbus van OC de Cerf (Kerkstraat 1, Gullegem).