Aanvraag documenten uit het gemeentearchief

Met dit formulier kunt u archief uit de inventaris van Gullegem, Moorsele of Wevelgem aanvragen. U vindt deze inventarissen op deze webpagina.
Ook registers van de burgerlijke stand kunt u aanvragen conform de geldende wetgeving die u op deze pagina vindt.
Notulen van de gemeenteraad en notulen van het schepencollege ouder dan 30 jaar en rekening houdend met de inachtneming van de wet op de privacy, kunnen eveneens aangevraagd worden.

De documenten moeten minstens drie dagen voorafgaand aan uw gewenst bezoek aangevraagd worden. Indien de aanvraagperiode korter is, kunnen wij niet garanderen dat de gewenste documenten onmiddellijk klaarliggen.

Gegevens aanvrager
E-mail, tel. of gsm
Ik vraag volgende archiefdocumenten aan uit de inventaris Gullegem-Moorsele-Wevelgem
Ik vraag volgende registers aan rekening houdend met de geldende wetgeving
Ik vraag notulen van CBS of GR aan