Mijn Bibliotheek

Wat is Mijn Bibliotheek?

Dankzij de online toepassing 'Mijn Bibliotheek' kun je al je activiteiten in de bibliotheek makkelijk van eender waar beheren:

- online reserveren van materialen

- verlengen van geleende materialen

- toegang tot digitale collecties: krantenarchief, Gopress, fundels...

- een duidelijk overzicht van je te betalen bijdragen

- beheren van je lidmaatschappen van verschillende bibliotheken

- beheer van de bibliotheekkaarten van je gezinsleden op één en dezelfde plek

Mijn Bibliotheek

Hoe registreer ik mij in Mijn Bibliotheek?

1. Surf naar onze catalogus: wevelgem.bibliotheek.be en kies de link rechtsboven.

2. Geef het e-mailadres op dat je wil gebruiken voor je profiel. Vul je bibliotheek in en koppel je lidmaatschap aan je profiel: neem je identiteitskaart of bibpasje bij de hand en vul de velden “Bibliotheekkaartnr. of rijksregisternr.” en “Paswoord” in. 

3. Het paswoord vorm je met de dag en maand van je geboortedatum en de eerste drie letters van je familienaam in hoofdletters (DDMMFFF, bv. Jan Peeters 08/12/1970 wordt dan 0812PEE). Deze gegevens heb je in het vervolg niet meer nodig! 

4. Vervolledig je ‘Mijn Bibliotheek-profiel’: hier kies je een eigen wachtwoord en een gebruikersnaam. Daarmee kun je later inloggen op onze site. Klik op “Profiel aanmaken”. Als laatste stap bevestig je je e-mailadres via de mail die je kreeg en je bent klaar! Zet een vinkje bij ‘aangemeld blijven’, zo ben je de volgende keer automatisch aangemeld.

Problemen? Geef ons gerust een belletje (056 43 35 40). Dan loodsen we je telefonisch door dit proces. Ben je je paswoord vergeten? Vraag dan aan de balie om je paswoord te resetten.